رئال با این نیمکت تا کجا پیش می رود؟

آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1063
باردید دیروز : 1184
بازدید هفته : 5481
بازدید ماه : 13584
بازدید سال : 46009
بازدید کلی : 362829

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 16 اسفند 1393
نظرات

به گزارش "ورزش سه"، از ظواهر امر پیداست که کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید، با این عقیده موافق نیست. او در بازی مقابل ویارئال(یکشنبه گذشته) بار دیگر نشان داد که به نیمکت نشینان خود اعتماد چندانی ندارد و بدتر اینکه هواداران رئال مادرید نیز با سرمربی خود همسو بودند.
هواداران حاضر در ورزشگاه برنابئو، زمان تعویض شدن ایسکو و ورود ایارامندی به زمین در یک ربع پایانی بازی که رئال برای زدن گل برتری تلاش می کرد، با سوت های اعتراضی خود نشان دادند که با این تعویض موافق نیستند.

کارلتو در آن بازی، تقریبا در یک ربع آخر تصمیم گرفت ابتدا خسه را به جای لوکاس سیلوا و سپس ایارامندی را به جای ایسکو وارد زمین کند. کمی بعد، چیچاریتو نیز به جای کریم بنزما به زمین آمد. تعویض ایسکو در این میان به هیچ وجه خوشایند هواداران نبود و البته هیچکدام از این سه تعویض نیز نتوانستند کمکی به رئال برای زدن گل برتری کنند و بازی با همان نتیجه 1-1 پایان یافت. این سناریو، بار دیگر بحث بر سر بی اعتمادی آنچلوتی و هواداران به نیمکت رئال را آغاز کرد.


اینکه آنچلوتی به بازیکنان تعویضی خود اطمینان ندارد، مساله آشکاری است. بر اساس آمار،رئال مادرید سومین تیم در لالیگاست که کمترین استفاده را از نیمکت نشینان خود کرده است. رئال در این زمینه تنها بالاتر از الچه و سلتا قرار می گیرد. در مورد تیمی صحبت می کنیم که تنها، مصدومیت بازیکنان اصلی این تیم باعث شده اند که به برخی بازیکنان نیمکت نشین، بازی های بیشتری برسد. مصدومیت های دامنه دار په په، مودریچ و خامس رودریگز، آنچلوتی را به نوعی مجبور کردند تا به نیمکت خود برای پیدا کردن یک راه حل، توجه بیشتری کند.

زمانیکه در اواسط نوامبر، لوکا مودریچ مصدوم شد، هنوز خامس و کروس در میانه میدان حضور داشتند و ایسکو مهره فوق العاده ای روی نیمکت برای پرکردن جای مودریچ بود اما وقتی خامس رودریگز برای دو مقطع دچار مصدومیت شد، کارلتو مجبور شد ایارامندی را وارد ترکیب کند. با توجه به این مساله که خدیرا به دلیل مصدومیت های طولانی مدت خود همچنان در دسترس نبود.

ایارامندی با ارائه بازی های متوسط، هرگز نتوانست از این فرصت استفاده کند و بی اعتمادی به او حتی بیشتر از گذشته شد.خدیرا نیز پس از بازگشت نشان داد که فاصله زیادی با روزهای اوج خود دارد. سپس لوکاس سیلوا در زمستان از کروزیرو خریداری شد. او قرار بود خریدی برای تابستان آینده باشد اما عملکرد ضعیف ایارامندی و خدیرا باعث شد تا مدیران رئال، پروسه جذب سیلوا را سرعت بخشیده و او را در ماه ژانویه به خدمت بگیرند.

مراحل آداپته شدن این برزیلی جوان نیز به همین دلیل کوتاه شد تا او زودتر از آنچه تصور می شد وارد ترکیب اصلی شود. با این حال طبیعی بود که سیلوا هم نتواند جای مودریچ را در کنار کروس پر کند. نتیجه همه این بی اعتمادی ها و حضور اغلب ثابت 9 بازیکن در ترکیب، سبب شده که رئال به فاصله کمتر از سه ماه به پایان فصل، در برخی بازی های مهم، تیمی خسته و فاقد ریتم همیشگی نشان دهد.

جالب است بدانید که آنچلوتی تا بدینجای فصل، 118 تعویض انجام داده که 59 تای آنها در یک ربع آخر بازی اتفاق افتاده است. تونی کروس را باید بزرگترین قربانی این نگرش بدانیم. کروس پس از بابین، مسی و کاکوتا، چهارمین بازیکن در لالیگاست که بیشترین دقایق حضور در بازی ها، به نام او ثبت شده است.مساله ای که پیش از این برای او بی سابقه بوده است.


کروس نه در بایرلورکوزن و نه در بایرن مونیخ، در طول یک فصل این میزان بازی به او نرسیده بود. این هافبک آلمانی، حتی در یک مصاحبه از خستگی بیش از حد خود صحبت کرده بود. پس از کروس، مثلث BBC رئال متشکل از بیل، بنزما و کریستیانو رونالدو قرار دارند. در مقایسه با مثلث تهاجمی بارسلونا (مسی، سوارز و نیمار) آنها 700 دقیقه بیشتر بازی کرده اند که البته محرومیت سوارز از حضور در میادین که تا 24 اکتبر ادامه داشت، در این مساله بی تاثیر نبوده است.

به نظر می رسد که در تیم تحت رهبری آنچلوتی، ساق ها در حال خسته شدن هستند. با مربی و هوادارانی که به نیمکتشان بی اعتمادند و 11 بازیکنی که تقریبا می توان آنها را در همه بازی های از ابتدا در زمین مشاهده کرد، تردیدها در مورد موفقیت رئال در یک سوم پایانی فصل که مهمترین مقطع نیز به حساب می آید، در حال افزایش است.

در حال حاضر رئال مادرید با دو امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونا صدرنشین لالیگاست و با برتری 2-0 در زمین شالکه، این تیم را باید از همین حالا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان تصور کنیم اما بازی های مهم فصل، هنوز از راه نرسیده اند و زمان بر علیه رئال مادرید که تیمی با 14 بازیکن نشان می دهد، در حال حرکت است. لیست بازیکنان قابل اعتماد آنچلوتی، کوتاه تر از حد تصور شده است.مادریدی ها با این لیست تا کجا پیش خواهند رفت؟



تعداد بازدید از این مطلب: 441
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود